TrustedShops tot €2500 kopersbescherming
Experts in baby en kindverzorging
Gratis verzending vanaf €75
Menu
0

Verzenden & retourneren

Informatie rondom garantie & retour

Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via DPD Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België! Bestellingen vanaf € 75,- bezorgen wij in Nederland gratis. Bestellingen vanaf € 100,- bezorgen wij in België gratis.

Levering
Bestellingen op werkdagen voor 15:00 worden dezelfde dag nog ingepakt en verzonden. Bij geen bijzondere situatie wordt het pakketje de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerst volgende werkdag ingepakt en verzonden. In meeste gevallen worden de bestellingen van zaterdag en zondag op dinsdag bezorgt. 


Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Track & Trace
Op het moment dat je bestelling wordt ingepakt ontvang je een e-mail met track-and-trace informatie. De informatie op de track-and-trace website zijn dezelfde dag na 20:00 bijgewerkt.

Retourneren Verzenden:

Bij Babydrogist kun je je bestelling nu retourneren met een kleine retourverwerkingsvergoeding van slechts €1,99.

Bij Babydrogist.nl streven we ernaar om het retourproces zo eenvoudig mogelijk te maken, omdat we begrijpen dat jouw tijd kostbaar is, net als die van je kleintje.

Retourneren doe je in 2 stappen
Stap 1: 

Bezoek onze retourpagina op https://www.retourneren.nl/babydrogist om je retour aan te vragen en direct je retourlabel te downloaden. Je hebt je ordernummer nodig om dit te doen, dat vind je terug in de orderbevestigingsemail met als onderwerp 'Uw Babydrogist bestelling'.

Stap 2: 
Plaats de producten in een stevige doos (of gebruik de originele verzenddoos) en lever het pakketje in bij het door jou geselecteerde servicepunt.

Veel gestelde vragen over retouren: 

Betaal je ook retourkosten als je een verkeerd artikel hebt ontvangen?

Nee, als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. We lossen het zo snel mogelijk op, en je betaalt geen retourkosten voor dit artikel.

Betaal je ook retourkosten als je een beschadigd, defect of incompleet ontvangen artikel terugstuurt?

Nee, als je een klacht hebt over een ontvangen artikel, vragen we je de klacht aan te melden via ons portal. Op die manier kunnen we je het beste helpen met een oplossing, en je betaalt geen retourkosten voor dit artikel.

Waar kan je de retourlabels vinden?

Je retourlabels zitten in de bijlage van de bevestigingsmail van je retour. Ook kun je ze vinden in Mijn retouren onder 'Toon retourlabels'.

Heb je een retourlabel nodig per artikel of per pakket?

Je hebt per pakket een retourlabel nodig, ongeacht het aantal artikelen in het pakket. Je betaalt echter wel €1,99 per pakket.

Kan ik mijn pakket retourneren zonder retourlabel?

Nee, je hebt altijd een retourlabel nodig. Deze krijg je nadat je je retour hebt aangemeld via ons portal.

Hoe lang heb je de tijd om je pakket te retourneren?

Wanneer je artikelen hebt aangemeld om te retourneren, heb je 30 dagen om het pakket terug te sturen.


Ik heb een verkeerde product ontvangen wat nu?
 

Oeps, dat is denk ik een foutje geweest. Geen zorgen! Bij ons kan je de bestelling kosteloos retourneren, en we sturen de juiste artikelen (mits op voorraad) opnieuw op. Meldt daarvoor je retour aan via onze portal https://www.retourneren.nl/babydrogist en geef daar aan wat er mis is met je bestelling en wat de gewenste oplossing is. 

Kan ik mijn retour ook laten afhalen? 

Helaas is het niet mogelijk om je retour af te laten halen door een postbezorger. Deze mogelijkheid wordt niet aangeboden door onze vervoerders. Wel kun je de retouren afleveren bij een Servicepunt in de buurt. Vaak zit deze binnen 850 meter van je vandaan. 

Retour policy
U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 30 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@babydrogist. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren
Vermeldt hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf    
duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld.
Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. Die snel kunnen bederven of verouderen;
  6. Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  7. Voor losse kranten en tijdschriften;
  8. Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Garantie
Er geldt een fabrieksgarantie van één jaar mits het product ongebruikt is.

Identiteit ondernemer
Babydrogist.nl
Nikkelstraat 1
8211 AJ Lelystad
[email protected]
0320 417 611
chamber of commerce number) KVK: 72363215
(VAT number) BTW nummer: NL859085181B01

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

Babydrogist.nl
Nikkelstraat 1
8211 AJ Lelystad
[email protected]
0320 417 611

Reden van retour: annulering / niet naar wens / defect / anders namelijk: 
Gewenste oplossing: Beroep op garantie / terugbetaling 
Bewaar je afgiftebewijs goed! Hier kan om gevraagd worden

Verzenden
Je bestelling wordt veelal binnen 1 werkdag verzonden, waardoor je je bestelling al binnen maximaal 2 werkdagen in huis hebt. Toch gebeurt het wel eens dat wij een langere levertijd hanteren. De levertijd vind je terug op de productpagina en in de mailbevestiging.
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je bericht van onze vervoerder met daarin de Track & Trace gegevens (indien van toepassing).
Heb je je bestelling na maximaal 5 werkdagen nog niet ontvangen? Dan is er helaas wat mis gegaan. Neem contact met ons op via [email protected]

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00

Taal & Valuta